Zmilla

Helgen har som vanligt tillbringats uppe i jaktkojan. Jag anser fortfarande inte att jag är stark nog att gå ett riktigt "jakt-pass" i skogen...men Lördag-eftermiddag hade jag gett mig fasen på att Zmilla skulle få komma lös. Alla som känner henne vet ju att hon inte är nån jakthund utan pga smisk och slag från förre ägaren springer hon bara i vild panik om man släpper henne...förbi älgar om så behövs.

Men nu...nu hade hon faktiskt sök och hon kom tillbaka utan att vara rädd, hon var glad då hon kom tillbaka. Haha...undra vad som hänt me henne?? Måste fasiken pröva henne igen!! Lill-sessan...



Zacke & Zmilla



Zumo under magen på Zacke & Zmilla


Lite gamla bilder..haha...för Zumo kan knappast gå under Zackes mage längre, Zumo kan nog bli en storlek större än Zacke tror jag...fast utan att vara den där tunga typen, han ser ut lite som Zackes spänstiga typ. (Host-host...bortsett från årets vaddering runt buken på Zacke...hehe..otränad!! )

Hoppas alla har det bra. Jag själv har det ganska bra...blir piggare & piggare och det känns skönt. =)
Idag ska jag fixa lite saker till jaktkojan som håller på att ta slut.
Vackert ute, frisk luft. Kram!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad kul att Zmilla funkade :-) Fina bilder på snyggingarna. Kram

2010-09-27 @ 16:13:52
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Sv: Tack !! ja man ska egentligen lägga vågor i håret å sen ta upp så kallade klippslockar därifrån men för tusan det hade jag ju inte tid med skulle ju på fest hihi .... så jag lockade med locktången å sen la dom på plats .. lite svårt att förklara.

Men du får väl komma på mina hårkursen framöver ;) å lära dig !!

2010-09-28 @ 09:22:30
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Christian Kellgren

Vad roligt att läsa. Zmilla har fått ett härligt och berikat nytt liv med ER.Hon har verkligen hamnat rätt, synd å skam hon inte hamnade hos dig från början. Hoppas det släpper nu, med tilliten till dig och vad som har med jakten att göra. Men mindre roligt läsa att du vart sjuk ;(



Krya på dig nu Mia.



2010-10-20 @ 21:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0