Torsdag

Snart är det 7 veckor sedan jag blev sjuk, tänk vad tiden springer iväg och som jag sagt förr, tänk vad många känslor som farit genom kroppen. Mest förtvivlan, rädsla och ilska. Naturligt enligt dom som kan och vet...tror det är så jag oxå.
Men nu är allt på bättringsvägen och nu sista dagarna måste jag säga att jag känner mig riktigt fräsch och pigg!!! Tack och lov för det.

Putsade alla utsidor på fönsterna igår och idag ska jag ta alla insidor. Delar upp arbetet...=)
Ikväll är det Tjejkväll på stan...ska dit en sväng med bästa Mamma! =)

Jämtarna då...

Zacke: Mår bra.
Zmilla: Mår fint, ska försöka släppa henne på Fredag.
Zumo: Magen och såret mår utmärkt...och tänk...efter att ha haft honom 8 månader så börjar jag tycka om honom liiite ialla fall. Sakta men säkert...

Bilder från imorse. Kall och klar morgon.

Zacke, Zumo & Zmilla


Zumo, Zacke & Zmilla


Zumo med lilla rakade magen


Fröken Zmilla


Zacke & Zmilla


Zacke


Alla


Ha det bra! Kram från oss.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja det var underbart att vara hem men det blev så kort :-/ ser fram emot höstlovet då jag blir hemma 8,5 dar. Härligt att du mår mycket bättre nu och kan vara igång mer normalt. Kramar

2010-09-30 @ 14:20:24
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Mom

Vilka fina bilder. Ser fram mot kvällen. Kram

2010-09-30 @ 14:22:46
Postat av: Katarina Sundberg

Va menar du? Tycker du inte om lillen, jag tror jag vet, har en 5 månaders sak hemma själv som jag kan tycka är rätt jobbig faktiskt. Så kan han inte gå heller, kors och tvärs, tvärnitar vid fötterna, jag vet inte hur många gånger jag har varit nära på att sparka honom. Men han har börjat uppskatta att man kelar med honom, där ett tag trodde han att det var bus. Ha det.

2010-10-01 @ 12:04:30
URL: http://katarina66.webs.com
Postat av: Åsa

Kan tro det blev en process med lillen med tanke vad om hände med föregående valp/ar innan.Love till dig .Så mys det lät ha mys med mom...saknar min var sek men lärt mig leva med sorgen.Skulle vara så nice planera in framåt sportlov ikring där åka uppåt till dig o få se hennes o mormors hemtrakter jag aldrig sett .Massa kram

2010-10-01 @ 22:02:48
URL: http://www.nogg.se/DruttenoJena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0