Shoppat

Idag unnade jag mig lite nya kläder...hade lovat mig själv det när jag skulle känna mig piggare, och det blev idag. Lite piggare men inte helt bra fortfarande.
Fikade och gick i affärer med god vän...trevligt att få glömma bort sig själv en stund och tänka på annat.

Annars lugnt som vanligt, längtar efter att få åka till jobbet!!!!!!!!!!!!!!! Kossi-mossorna....

Har varit på promenad nu på kvällen med Zacke & Zumo. Räcker att ta dom två då man knappt orkar gå själv...dom går nämligen lydigt och snällt i koppel mestadels. Zmillisen...tjaa...hon har elden i baken hela tiden som vanligt. =(

Ta hand om er!

Zumo sitter. Zacke står.


Zumo & Zacke



Zumo & Zacke

Kommentarer
Postat av: Ingela

Snygga killarna!! Vad stor Zumisen är nu och vad han påminner om Zacke :-) liiiite klenare huvud bara. Härligt att få shoppa lite nytt och ha trevligt. Förstår att du längtar till jobbet. Ha det gott!! Kram

2010-09-22 @ 07:59:24
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: lovisa

alltid kul med shopping:)

2010-09-22 @ 08:50:02
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0