Söndag

Söndag och ännu en vecka har gått. Även en jobbarvecka för min del. Går hyffsat bra att jobba, men ännu är det en bit kvar innan kroppen är lika stark som förr. Märker att jag blir ofantligt trött i ryggen då jag jobbar. Försöker promenera för att stärka...men det krävs väl förmodligen massa tid oxå innan allt är som vanligt igen, om det någonsin blir det? Och vad är tid? Lång tid? Lagom tid? Ingen som vet..

Snö kom det igår, så pass att allt blev vitt, men idag ligger det på plusgrader och det slaskar bra. Vill att det ska komma mycket snö nu så jag kan börja köra drag med hundarna!!! Skulle bara fått tag i en bättre släde...vete katten om man törs köra med vanlig spark längre då man har 3 starka??? Får leta och kika lite. =)

Idag har jag stått hela förmiddagen vid spisen, lagat mat och lagat ännu mera mat...likt en riktig mat-tant!! =) Göra gubben glad med mycket matlådor!
Nu fri från spis och ska ut med hundar. Hej!

Lydnads-Zacke!!

Kommentarer
Postat av: Mom

Du är så duktig (bara så du vet) hoppas R blir glad krama vovvarna

2010-10-31 @ 13:47:14
Postat av: Ingela

Härligt att jobba förstår jag, klart det lär ta lång tid innan allt är som förr, jag hoppas det blir helt bra! Ja nu vill vi ha snö så man kan köra släde :) Jag är hemma och njuter av höstlov. Kram!

2010-10-31 @ 20:55:41
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0