Ny vecka...

...nya tag. En snabb-visit till Sunderbyn Fredag natt för min del. Smärtorna var så svåra att jag orkade inte vara hemma. Men alla prover, röntgen o.s.v. visade bara finemang och förklaringen var svullna tarmar. Infektionen jag hade var så kraftig att tarmarna inte har mjuknat ännu, kan ta ett halvår om man har otur. Inge kul alls!! =( Men huvudsaken är ju att man inte är sjuk ialla fall.

Snön som kom är borta!!! Bhuhuuu säger jag om det. Blev så ljust och fint en stund...

Idag blev det en tur till staden för diverse inköp. Mamma bjöd på fika inne på mysigt café. Tack än en gång. =)

Annars inget nytt. Z-klanen mår fint. Hej!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Skönt att det inte var värre, hoppas tarmarna mjuknar fort nu. Kram!

2010-10-18 @ 19:35:30
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0