Jaktuppehåll

Uppehåll i jakten och det brukar betyda städning för vår del. Köra skräp på tippen, städa garage så att bilen får varmt och skönt i vinter, ta bort några löv osv. Sånt passar vi på att göra då vi inte jagar.
Idag blev det ett besök på soptippen, mitt garage + panta flaskor. Tänk vad skönt då man lämnar alla dessa ställen..Hejdå alla skitsaker!!
Förhoppningsvis ska vi hinna ta lite löv imorgon + lite annat. Fattar inte vem som kommer hit och dumpar en massa kartonger, kläder, burkar...i vårt garage, för INTE är det då vi..hehe! ;)

På eftermiddagen åkte jag och Jämtarna till lagårn för att hälsa på. Tänk så jag saknat alla brudarna!!! Kossorna bara stirrade på mig...hade fel kläder och fel skor...rösten stämde men inte kläderna tyckte dom. Inga dumma djur det där, dom märker allt!!! Ska bli sååå skönt att börja om att jobba efter denna sjukskrivning. Tacksam är man över att ha ett jobb, få känna att man är med igen och inte som nu...OFF! Kossorna behöver mig & jag behöver dom...

Nu fredagsmys med Jämtar. Hussen är på lite jobb med traktorn. Hejsvejs!






Kommentarer
Postat av: Mom

Dom står där bara och väntar att du ska komma i rätt mundering

2010-10-09 @ 18:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0