Skratt

Länge sen jag skrattade så mycket som idag, synd bara att kameran inte var på plats.
Zacke & Zumo hade huvudrollerna och en leksakskorv!
Ja en av dessa på bild...Zumo har lekt sönder alla och numera är dom styckevis. =)


Zumo leker och lattjar med en korv, Zacke likt Ferdinand luktandes på gräset...och Vips!!! så kastar Zumo iväg den lille korven som landar på Zackes rygg!!! Allt blir tyst och stilla...
Zacke fattar noll men Zumo ser vart den hamnade....och Zacke är inte den som delar med sig på samma sätt som Zumo...haha!!! Zumo börjar hoppa runt, runt...

Zacke: Va fan glor du på?
Zumo: Hehehihhihooo...
Zacke: Sluta springa omkring!
Zumo: Min korv e på din rygg..hehehee...
Zacke: Din ko..?
Nu börjar Zacke känna att nåt ligger i hans nacke och han försöker förgäves få bort den lille korven som verkar sugit sig fast i pälsen.

Zumo: Jag kan hjälpa! Jag kan hjälpa!
Zacke: Stick å brinn!!!

Till slut med min hjälp så kommer korven bort. Zumo överlycklig och Zacke ännu gladare att slippa allt tjo-hej för en gammal trött korv...

Love you boys! Tack för dagens asgarv!!! =D

Kommentarer
Postat av: Mom

Ja aldrig är man med när nått sånt händer och inte kameran heller Och sånt där går ju inte i repris Ha det bra Kram

2010-11-02 @ 19:53:45
Postat av: Ingela

Hihi ja de kan vara så roliga dessa älskade hundar :) Kram!

2010-11-03 @ 09:11:35
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0