Skogen

Måndag och ledig.
Imorse tog jag Zumo med mig för ett träningspass i skogen. Har känts så trist att inte kunnat träna honom och vara ute med honom då jag varit sjuk. Har ju inte orkat...och ännu tristare att få vänta ett helt år till innan man fått vara ute med honom! Så idag blev det premiär. =)
Duktig var han som alltid kom i sina egna bakspår & två längre turer var han ute på. Härligt!
Morgonsolen var med oss och vi fick en trevlig morgon.

Idag ska Forden besiktigas...superenkelt, men jag gillar inte att göra det, fattar inte varför...knas!

Nu kaffe å sockerkaka.




Kommentarer
Postat av: Ingela

Duktig kille Zumo och så fiiiiiiiiiiiiin han är!! :) Kram!

2010-11-01 @ 22:14:41
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Mom

Snyggisen.....

2010-11-01 @ 22:32:04
Postat av: Lina

Hej!

Kul att det går bra med "lill-killen"! Freja har skällt älg nu för första gången, så det bådar gott :) Pappa Buster har gått som tåget hela hösten, det känns riktigt kul! Lycka till i fortsättningen!

2010-11-02 @ 13:07:09
URL: http://www.dalmatiner.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0