Drag

Premiär för dragtur idag...som slutade med trasiga grejor och lösa hundar!! =( Tur dom är lydiga!!!
Slutade med att Zumo å Zmilla sprang tätt bredvid sparken i en kortkort lina och Zacke (överlycklig) fick springa lös...gladare Zacke får man leta. Hahaa...
Men nu har jag beställt riktiga saker, får dom till veckan. Blir kanon!!

Zumo, Zmilla å Zacke


Typiskt då det var så fint underlag å allt..

Varit en snabbsväng på stan å handlat kläder...åt Herrn i huset. Gick på 15 minuter att få ihop:
* 3 par kallingar
* 1 fintröja
* 4 finare T-shirts

Varför går det inte lika fort att handla åt sig själv??? Nä det ska väljas å provas i oändlighet å då jag jag hunnit dö innan det är klart. =)

Less på onda tarmar...

Nu snabb-vila innan maten...Stekt fläsk, potatis och löksås. Mums!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Åh så härligt!! :) Trist med trasiga grejer, bra när du får nya! Hoppas dina tarmar bättrar sig snart. Kram

2010-11-13 @ 15:50:51
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag gillar både gammla burkar och nyare burkar ja det mesta .. spännande å höra vad det e eför ställe ??

2011-02-15 @ 21:16:39
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0