Tisdag

Vilken värme!!! Kollade för skojs skull på en termometer som stod på solsidan idag kring kl. 14.00. Den visade +38 grader...+23 var det annars. =) Blir lite skeptisk då det är så här varmt så här tidigt...vill ju har värmen kvar då det verkligen ska vara sommar.

Blir att jobba alla dagar denna vecka...saker har gått sönder till traktor å vagn, mitt i vårbruket, så allt står stilla och klockan tickar iväg lixom tidsschemat..så visst ställde jag upp och jobbade även mina lediga dagar. Får ju lixom tillbaka det nästa vecka i form av nästan en hel veckas ledigt. =) Passar ju bra då Robban oxå är ledig för att vi ska tillbringa tid i älven å fiska!! =)

Nä nu måste jag in i duschen...kallvatten tack!! Sen middag...hungrig som en varg! Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0