Onsdag

Mitt i all renovering så la jag Zumos första blodspår idag. Mycket bra gick det!! Hoppas det håller i sig så att han kan ta över efter Kung Zacke som eftersökshund då den dagen kommer. =)

Nu ska fläkten upp ikväll, sen är det kakel och köksö kvar. Slutet är nära...haaaalleluuuja!! =)

Bilder...

Ursäkta min luffiga klädstil, men det var bråttom då vi skulle iväg...*S*


Viktigt att sitta och lyssna på instruktioner innan man börjar..


Hittar spåret


Hej vad det går bra..


Var det hitåt mån tro??




Zumo går raka spåret till klöven...som hade typ 100m blått snöre..haha!!




Älgklöv & valpben





Kommentarer
Postat av: Mom

Så duktig man kan vara och snygg... Det kommer nog att bli bra i framtiden Vi hörs Kram

2010-05-26 @ 18:17:35
Postat av: Ingela

Duktiga Zumo!!! Selene fick gå sitt första spår i söndags men jag la bara med klöv. Hon var jätteduktig! :-) Kram

2010-05-26 @ 22:02:02
Postat av: Mia

Härligt Ingela att Selene var duktig!! Tänk om vi kunde lägga spår åt varandra nån gång?? Kram tillbax!

2010-05-26 @ 22:30:31
Postat av: Jörgen Råberg

Skönt att arvtagaren efter Zacke visar framtassarna. Ha det så gott.

Postat av: Ingela

Jaa Mia det vore verkligen jättekul!! Vi får ta och träffas och lägga spår, fika och mysa :-) Kram

2010-05-27 @ 08:59:54
Postat av: Monica

Vilken duktig kille!! :D

2010-05-29 @ 19:45:00
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Mira

Stilig han har blitt numera stora Zumo :-D

Gillar dom där röda stövlarna ja :-D

Kram på er

2010-06-06 @ 22:15:18
Postat av: Ingela

Jag kom in på skolan :-) :-) jätteglad så nu har jag drygt 2 månaders ledighet innan allvaret börjar :-) Selene har fått gå flera spår och det mesta går helt klockrent! Hon är så spårnoga. Hoppas allt är bra med er alla och att vi kan ha en träff snart :-) Kramar

2010-06-10 @ 21:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0