Fredag

En ledig Fredag idag. Började förmiddagen med att åka till optikern och meddela vilka bågar jag ville ha...blev dom jag trodde fast i en annan färg. Sen var vi runt på lite andra affärer och sist av allt handlade vi. Hos optikern fick jag ett sms och en fråga om jag ville hålla en kompis sällskap, hon satt med en tik som skulle valpa. Självklart ville jag det, så jag åkte hem med matkassarna och åkte dit. Men hur än mycke vi väntade och väntade så kom inga valpar, tiken blev snarare lugnare ju längre tiden gick. Det var ju lite synd, men vi hade trevligt surr vi som var där...och bäbisarna kommer nog inatt. Hoppas att allt går bra med dom!! =)

Zumo luktar olja & garage!!! Robban & Matte hade honom i garaget där han lekte med saker och låg på en jacka...tills han kom på att gå under svarven!!! Örat & ryggen är insmetad i olja...grrr...Hehee...nåja, på nåt tag så kommer han att vara insmetad i mindre roliga saker (om han blir som Zacke) så olja luktar ljuvligt om man jämför!!!

Nu ska jag ta tag i lite disk och koka mig en panna kaffe. Gubbarna drog på lastbilsvisning ikväll.
Hejhej!!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Kul att du hittade fina bågar :-) Haha rackar-Zumo! Hoppas ni får en härlig helg. Kram

2010-03-13 @ 09:46:32
Postat av: Mom

Sötisar

2010-03-13 @ 23:55:36
Postat av: Nils o Gismo

Grönsåpa är det ultimata champot för hundar som vistas på skrotgårdar och mekaniska verkstäder .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0