Torsdag

Dagen efter stormen. Blåste kraftigt igår och kom snö. Inte så mycket som jag hade trott men ett par decimeter skulle jag tro. Idag är det lugnare och tempen står på -12 grader. Z-gänget har busat på morgonen...till och med Zmilla. Mattes prinsessa!!! Hon bara växer och växer i sin personliga utveckling denna tjej att det är inte klokt. =) Nu bildbomb...sen ta tag i dagen. Kram och tack för titten!


Zacke & Zumo undersöker..


"Vänta brorsan, jag hänger inte med!"


Förbaskat att ha så korta ben..


Zmilla, Zumo & Zacke


Zacke & Zmilla


Zacke & Zmilla


Zacke & Zmilla


"Vart tog dom vägen?"


"Där är dom, jag hinner ikapp..."


"Jag hinner...."


"Hinner...inte"


"Nä nu sticker dom igen..."






Zacke står, Zumo och liggande Zmilla


Gänget


Zacke, Zmilla & Zumo


Zmilla & Zumo


Zacke, Zmilla & Zumo


Så här trötta blev dom sen. Zumo sover på Zackes huvud och Zacke mot Zmillas rumpa.




Hejdå från oss!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jättehärliga snöbusbilder på Z-gänget :-) och så sött de sover sen :-) Ha en toppendag!! Kram

2010-01-28 @ 11:48:25
Postat av: Mira

Heeeeeeeeeeeeelt underbara bilder :-D Hahahaha ja det är inte lätt med korta ben men snart så hänger Zumo med oxå :-D

Kram på er heeeela bunten.

2010-01-28 @ 18:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0