Torsdag

Idag har det inte hänt mycket här hos mig. Ledig från kossorna idag.
Åkte ner till mams å paps och fixade lite med en överraskning...hemligt till vem. =) Sen åkte jag och handlade lite, hem och bytte om och sen ut med hundarna på 3km rundan. -17 grader men det var skönt att gå. Zmilla lyfte lite extra på tassarna ibland och visade att de var kallt, men det gick bra ändå. Sen när dom fick se älgspår så glömdes kylan bort. =)

Är så glad för mammas skull. Idag bokar hon och hennes kompis en resa till Irland i Maj. Ett land dom båda vill uppleva. Mamma och Lena har varit bästa kompisar sedan dom var riktigt små, gått skola ihop, vuxit upp och delat livet ihop med allt vad det inneburit med glädje, barn, sorg, arbete...I år fyller dom jämna år och ska göra denna resa ihop. Är det inte fantastiskt??!!!
Den resan är du värd älskade mams!! Puss!


Nu en stunds avslappning innan det är dax att börja med middagen. Robban kommer ju hem idag! =)
Hade tänkt se skidskytte oxå om en stund.

Ha det så bra och sköt om er! Kram!

Kommentarer
Postat av: Mira

Gaaaaaaaaah jag är sååå nyfiken juu vad är det du smusslar med va va va???? hahaha

Vad härlig och kul för din mor & hennes väninna :)

Grattis till mor din och hennes väninna i förskott antar jag? :-D Men grattis i alla fall :)

Hoppas dom får det riktigt gott i Irland :-D

Kram kram

2010-01-14 @ 15:13:44
Postat av: Ingela

Låter som en mycket härlig resa för din mamma med väninna :-) kul för dem. Ha det! Kram

2010-01-14 @ 21:28:54
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Mom

Tack tack blir så glad och rörd över dom fina orden och gratulationerna Tack snälla ni. Jag längtar redan men det är 4 mån. kvar Kram

2010-01-14 @ 22:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0