Tisdag

Ja inte händer det så mycket speciellt här hemma just nu då man har valp. Tiden går åt till att passa och träna, springa ut och in genom dörren...men det lönar sig förståss. =)
Idag har vi tränat att ligga i bilen och det gick bra. Zumo har även ätit sin första hela måltid...heja...han har inte gillat att matkulorna är torra å hårda med massa vatten, han är ju van att äta uppblött foder. Men jag gillar inte att ge blött foder, dels för att det är bökigt att komma ihåg, dels för att torrt foder är bra för tänderna och jag tycker väl att hundar är gjorda för att tugga, inte gapa och svälja...hehe...sen så har jag lärt mig att en del av näringsinnehållet försvinner om man blötlägger, därför får mina hundar alltid torrt foder...nåja, nog om detta.
På promenad har vi oxå varit idag. Härligt väder -2 grader och svag vind.

Dagens bondepraktika:

Björnen vänder sig i idet


Helan & Halvan


"Kom igen då din lille skrutt" tänker Zacke


Zacke & lillen


Zumo



Kommentarer
Postat av: Ingela

Stor-Z & lill-Z ser ut att trivas :-) Ha en skön kväll. Kram

2010-01-26 @ 19:37:43
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Mom

Fina hundar

2010-01-26 @ 22:15:32
Postat av: Mira

Sicken benstomme den lilla har :)

2010-01-27 @ 15:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0