Tisdag

Snabb-bloggar....

Igår Måndag var det jobb + träning. Min snälla arbetsgivare bjuder sina anställda på ett halvårs gratis styrketräning, så igår körde vi igång. En gång i veckan ska vi försöka komma iväg hela gänget på arbetstid, men jag får ju gå varje dag om jag så vill. Skönt och roligt var det. =)
Annars var Måndagen en lugn och fin dag med ca. +1 grad hela dagen.

Idag Tisdag har jag å mams varit på stan och shoppat. Hade presentkort båda två så det blev jättebilligt!!! =) Fikade gjorde vi oxå.

När jag kom hem från stan bytte jag bara om och stack iväg på promenad med Z & Z. Härligt väder och skönt att "gå bort" lite träningsvärk från igår..hehe...3km gick vi idag.

Nu blir det middag, köttfärssås + spagetti.

Fick vääääärldens bästa sak på posten idag...*skrattar-ihjäl-mig*....har letat efter just denna sak länge och nu hittat den. Berättar och visar senare vad det är!! *hemlig*

Nä nu måste jag äta. Hejhej!!!

( Kul att träffas Monica, vi hörs!! )


Zmilla spanar och Zacke i bakgrunden

Kommentarer
Postat av: Ingela

Härligt med shopping och fika :-) Fiiiina jämtarna! Skönt med prommis förstår jag. Ja knäppgökar finns verkligen överallt. Kram

2010-01-12 @ 16:24:05
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Mira

Nu är jag MASSOR nyfiken juuu :-D

2010-01-12 @ 19:45:04
Postat av: Mom

Tack för en fin dag i stan hur smakade semlan? God tyckte vi. Vi hörs Kram

2010-01-12 @ 23:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0