Söndag

Idag har vi varit till stan en sväng. Bäbben följde med för att biltränas och kunna lämnas i bilen. Jag säger då det, snällare får man leta efter. Somnar direkt bilen startar och ligger snällt då man lämnar bilen. Har ju bara lämnat korta stunder ännu, men det går över förväntan. Och så ligger han ju i buren med världens bästa tränare oxå, Zacke. Lugn och fin i bilen. =)

Sen for vi till svärmor och visade upp oss. Gick fint där oxå.

Hem med alla matvaror och byta kläder, sen tog jag en prommis med alla 3 på en plogade skogsbilväg. Valpen lyssnade bra och var öööööverallt, heeeela tiden. Hahaaa!! Har aldrig haft en valp som varit så glad och fylld med bara god energi.

Lillen har fått namnet Zumo...säger sig själv litegrann...men även för att jag vill fortsätta på Z. Så nu är det Z-gänget igen. =)

Hoppas du har det bra. Kram!

Zacke, Zmilla & Zumo


Zacke & Zumo utforskar nåt intressant


Zmillis och Zackis


Zmilla, Zumo & Zacke


Z-gänget


Tror min gamls trotjänare till kamera håller på att säga tack och hej...tar oskarpa bilder och längst ner i bild är det nåt svart jox. Vet inte vad...men den är ju gammal den kameran. C-ya!

Kommentarer
Postat av: Jörgen Råberg

OOOHHH, herrejävlar.....jag får valpsjukan ju!!!! Gudars va go!!! Känner på mig att här har ni hunden med stort H. Jäklars va roligt!

Kram.och kram och kram och må all lycka följa er och valpen.

2010-01-24 @ 15:27:05
Postat av: Mom

Åååååå så fina dom är

2010-01-24 @ 17:05:55
Postat av: Anonym

Jag tror bestämt att det blir en riktig bit av lilla Zumo :)

2010-01-24 @ 17:18:57
Postat av: Nils o Gismo

Så fort man vänder ryggen till bäddas det i framsätet . Då finns det ingen bilklädsel som står pall .

2010-01-24 @ 18:18:01
URL: http://www.youtube.com/watch?v=95qZtwJNjxk
Postat av: Ingela

Kul att lilla Zumo är hemma nu :-) låter som en riktigt härlig kille! Kram

2010-01-25 @ 10:44:56
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0