Onsdag

Hjälp, känns som att jag glömt bort min blogg...men det har jag ju inte. Det är bara så mycket annat som ska göras och hinnas med. Och jobba förståss. =)
Trots allt som görs så görs inget speciellt..hehe...inget nytt om jag säger så.

Jämtarna inne och sussar. Zacke har varit så där extra mamma-gosig idag och stått och lutat sig mot mig hela tiden som värsta snubbot...ja du vet mamma hur han gjorde med rullstolen han stod tryckt emot då han var go med dig? =)
Han är mattes pöjk den där Zacke. Zmilla flinar så gott hon kan och är go hon med.

Ha det bra där ute. Nu fanns inget mer att säga. Tjipp!!

Bästa Zackisen


Näst bästa Zmillisen..=)

Kommentarer
Postat av: Mom

Ja visst minns jag hur go Zacke var redan då, kan nästan känna trycket mot benet när jag tänker på det kan faktiskt sakna det (inte rullstolen för allt i världen) Dom är så mysiga Vi hörs i morron Kram

2010-01-20 @ 22:53:30
Postat av: Mom

Ja visst minns jag hur go Zacke var redan då, kan nästan känna trycket mot benet när jag tänker på det kan faktiskt sakna det (inte rullstolen för allt i världen) Dom är så mysiga Vi hörs i morron Kram

2010-01-20 @ 22:54:11
Postat av: Ingela

Zacke låter som Selene, hon verkligen trycker sig mot en och ska vara så näääääära det bara går :-) Kram

2010-01-21 @ 10:21:02
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0