Onsdag

En helt vanlig jobb-onsdag...och kallt blev det igen. *suckar* Varför kunde det inte fått vara milt ett tag till?
5 kvigor flyttades från gamla ladugården till den nya idag, dom ska snart kalva. Tuffa brudar kan jag lova. =) Blev klämd av en kossa idag som blev rädd för en plastbit jag bar på. Lättskrämd - Ja!!

Varför kan inte bilar drivas med vatten???

Ikväll ser jag säsongsstarten på Det Okända på TV4+. I Love!!! Ska bli spöke då jag blir stor. =)

Imorgon är jag ledig. Då ska jag fixa lite med  min post-hemlis. *fniss*

Dagens bondepraktika:

Om kylan står från Jul till Knut, står den hela vintern ut.

Bäst att klä på sig då...=(
Hejsvejs och ta hand om dig. Kram...nu blir det kaffe med äkta ko-mjölk. Mmmm....

Kommentarer
Postat av: Ingela

Åh så gott med äkta komjölk! Det passar jag på att dricka när vi är hemma hos mamma ibland!! Njuuuuter! :-)

2010-01-13 @ 22:03:43
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Mom

Och jag säjer fy för äkta ko mjölk smakar så konstigt!!!!! Ja nu är det kallt igen vi hörs i morron Kram

2010-01-13 @ 22:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0