Torsdag

Idag har jag varit ledig så då passade jag på att ta en fika med en gammal klasskompis. Gu va trevligt att sitta och surra och minnas tillbaka till den gamla goda tiden...eller god & god...ibland är det skönt att bli äldre oxå. =) Passade på att göra lite ärenden oxå. Köpte nya sulor till mina lagårdsstövlar som INTE är skapade för mina fötter ialla fall, hoppas det blir bättre, för när jag gått en hel dag i stövlarna så kan jag inte gå efteråt för jag har så ont i ena foten. Så nu är det nya sulor som gäller....Intresseklubben noterar?? *asg*

När jag kom hem så var mamma å pappa här. Dom hade gjort en smörgåstårta tillsammans. =) Den var kalasgod!!! Tack för den. =)

Annars händer det inte nåt nytt här i huset. Lille Zumo växer och frodas...gummiben har han fått oxå och hoppar som en boll på allt som rörs och inte rörs. Måste få bort det på nåt sätt, inte kul om han gör så då han blir äldre. Annars är det lugnt med alla hundar.

Kylan fortsätter & fortsätter...och till helgen skulle det bli as-kallt. Blir bara trött då jag tänker på det...nu vill man ju snart börja vara ute och göra saker. Men men...det hinner man väl oxå.

Nu ska jag förbereda mig för skidskytte...Neee, jag ska inte åka..*S*...jag ska titta och hålla tummarna. Ha det bra. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0