Tisdag

Ledig dag från kossorna och fortfarande kallt!! Måste vara nån rekordvinter detta. Annars är det rätt så lugnt här hemma. Hundarna mår bra, fast valpen skulle förståss vilja vara ute mer än det som blir..nåja, det ska väl vända nångång å bli varmare ute.
Är i renoveringstankar oxå, men det är inte lätt!!! Ska man ha kvar eller ta bort vissa saker?? Vilken färg? Samma överallt? Gaahh!!! Jag som alltid har svårt att bestämma mig...hehe...

Krya på dig mamma!!!! Säg till om du behöver nåt.

Nä, nåt mer hade jag inte idag. Lite bilder har jag att bjuda på...Tack för titten!!!

Zumo


Zacke & Zumo


Zumo


Zumo blir ett rökmoln bakom Zacke


Den goda smörgåstårtan mamma & pappa gjorde förra veckan


Zumo



Bästa sovplatsen är vid Zacke, tycker Zumo

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad han växer lilla Z :-)

2010-02-23 @ 13:05:44
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Mom

Tack för hälsningen Ja det blir nog snart bra. Hoppas vi ses snart Kram

2010-02-23 @ 13:19:16
Postat av: Mira

Ja nog har han vuxit den lilla parveln :-D

Hälsar till mor din oxå att hon ska krya på sig :)

Kram på er hela bunten

2010-02-23 @ 15:51:45
Postat av: Veronica

Underbara bilder!! Sista bilden så mysig, påminner jättemycket om en bild jag har på Nooki & Kenai. =) Den där smörgåstårtan såg GRYMT god ut!!! kramar

2010-02-23 @ 20:35:41
URL: http://tanaraqhuskies.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0