Fredag

Lite mildare idag, äntligen. -13 grader just nu och det känns skönt. =)
Imorse var jag med Zumo hos veterinären så att han fick sin 12v. spruta. Det gick bara fint, han mutade lätt med godis. Han fick beröm över hur fin han var oxå...men det är ju så med valpar, alla är fina och söta. =)
Sen åkte jag med alla hundar till mamma å pappa där jag fick frukost. Inte illa!! Riktigt frukostbord med mycke att välja på. Tack för det!

Ikväll ska vi handla på Willys som nyss öppnat här. Kommer säkert att vara massor med folk, men det fanns mycket som var billigt som man kan bunkra upp, kaffe t.ex.

Hoppas på mer mildväder i helgen så man kan vara ute mer med hundarna. Måste köra drag med dom stora oxå..nu var det ett tag sen sist. Tar med kameran förståss då vi tar oss ut så nya bilder kommer hit! =)

Nu ska jag svepa en kaffekopp och ta tag i dammsugningen. Hejhej!!

Kommentarer
Postat av: Mira

Här har vi nu -3 och det känns som sommar :-D

2010-02-27 @ 18:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0