Tisdag

Renoveringen fortsätter och nu börjar det kännas att det händer nåt!! Igår spacklades golvet och idag las mattan in...JÄKLAR vad nöjd jag blev med mitt val av matta!! Sååååååå fint det blev. =D
Underskåparna ska börjas med ikväll och bänkskivan med diskhoar har kommit. Så det rör på sig här hemma.

Ska börja lägga upp lite bilder snart, har som sagt var inte varit så hysteriskt noga med att fota eländet, har varit tillräckligt stressad av annat, men nån bild finns det nog att visa. =)

Alla Z mår fint. Gick en långprommis imorse med alla. Var så skönt ute, solen hade precis gått upp, luften var klar och kall, bara vi och fåglar som kvittrade...avkoppling på högsta nivå.
Måste påbörja lydnadsträning med Zumo oxå....tror han skulle må bra av det...och jag oxå för den delen. Ser ju bara så skönt det är att ha Zacke...=) Znygg-Zacke som inte fick rulla i snödrivorna ifred på promenaden...en viss filur störde hela tiden. =)
Jämför Zumo med den där jäkla fågeln i Kalle Anka på Julafton...överallt hela tiden, här å där, upp å ner, hit å dit...tur att Zumo inte låter som fågeln..hahaha!!


Nu ska jag ta en kaffekopp och vandra omkring på mitt nya golv. Ha det gott. Kram!

Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Halloj! =)



Kul med nytt kök! Vad avis jag blir. Hoppas att du lägger ut bilder på det snart så jag får lite inspiration och kanske tillomed en liten push att göra om vårt kök.. det skulle verkligen behövas. =)



Kramz

2010-04-20 @ 21:21:15
Postat av: Nils o Gismo

Härligt med en ung hund som friskar upp stämmningen .

Diskbänk behövs inte .

Hundarna kan slicka rent tallrikarna .

Viktigt i ett kök är att det finns en kökssoffa som man kan ligga raklång på .



Ha de bra .

Hällsningar Nils o Gismo

2010-04-20 @ 22:03:04
Postat av: Lina Nordmark

Haha då är Zumo precis som sin syster Freja, hon är på pappa Buster hela tiden under promenaderna. Han får aldrig vara ifred! Men han klagar inte utan tycker nog att det är lite roligt ändå, iallafall ibland ;)

2010-04-20 @ 22:44:09
URL: http://dalmatiner.webs.com
Postat av: Anonym

Kul att det blev så bra med mattan!! :-) Kram

2010-04-21 @ 20:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0