Tisdag

Tänk att snart är snön borta och älven öppen igen, det går så fort nu...och det är nu man skulle vilja stanna upp tiden lite. Få ha liiite längre vår och mycket längre sommar. På 4 månader är det höst och jakt...hehe..

Renoveringen fortsätter och nu börjar det falla saker på plats tack o lov för det, nu börjar man känna sig lite less att leva i en kartong och äta vid ett bord i tv-rummet. =) Men som sagt, bit för bit faller på plats och vore det inte för alla leveranstider så vore väl köket klart nu...

Bilder kommer...

Inget mer att säga nu...ska lägga mig i soffan och räta ut benen innan kvällspasset i lagårn..studiebesök idag så det har varit mycke städning och lite extrajobb därtill, känns i axlarna.

He de!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja snart är all snö borta det går fort nu. Längtan efter hösten är stor :-) fast för mig blir det inte mycket till jakt om jag kommer in på skolan men nån helg hoppas jag kunna vara med iaf! Vill ju se hur Selene sköter sig i älgskogen :-) Skönt att renoveringen börjar se slutet nu så ni får ha ett kök igen. Kram

2010-04-27 @ 14:30:42
Postat av: Åsa

Härligt med nytt o förstår jobbigt medans det pågår!!massa vårkramar från Norrköping.

2010-04-28 @ 19:45:25
URL: http://www.nogg.se
Postat av: Nils o Gismo

När snön är borta .

Längtar man efter snö igen .



Var snäll mot dina axlar .

Du ska ha dom hela livet .



Ha de bra .

Hällsningar nils o Gismo .

2010-04-29 @ 22:06:40
URL: http://www.youtube.com/watch?v=66w5SPw7BQc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0