Söndag

En solig, härlig söndag...och jag har stått inne och målat runt dörrar och fönster. Och jag säger då det..Nån målare blir jag aldrig. Blir tokig av sånt där pillrande och duttande!!
Robban drog första varvet och suckade: "Nån målare är man då inte"
"Inte jag heller, jag är DJURSKÖTARE!!!!!!"
Sen förvandlades han till nån Alfons Åberg som bara skulle....Jag ska bara hälsa på...Jag ska bara hämta...Jag ska bara göra...
Jaja, nu har jag målat igenom allt ett varv, förrutom dörrlisterna till hallen, hundarna ska snart passera där. =) Vill inte ha lackerade dogz.
Har säkert missat lite här å där i målningen...men de bjussar jag på...och där jag missat ska det ju hänga gardiner. =P
Får kolla hur det ser ut då det har torkat istället...just nu har jag stängt måleri-botiqen och lever på ångorna.

Annars inget nytt härifrån. Ska ut en prommis senare med hundarna...den ångerfulle sambon skulle visst följa. *målar-ett-stort-lackerat-kors-i-taket*...hahaha!!!!

Hoppas du har det bra. Kramkram från mig!!!



Kommentarer
Postat av: Nils o Gismo

vita fina dörrkarmar ,

Som man kan luta sig mot .

När man blivit trött .

Det är bra det .



Kör försiktigt o ha de bra .

2010-04-11 @ 20:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0