Onsdag

Ledig dag från djuren idag och då passade jag på att kika på tapeter...men shit va svårt det är, finns ju hur mycket som helst att välja bland!! Och då man tycker att: "Japp, det där tar jag...", så tittar man i nästa bok och hittar nåt som var ÄNNU finare!! Ja jag säger då det...
Men målningen är klar i alla fall, så nu flinar jag åt alla penslar å burkar, för nu skiter jag i dom, hejdå...

Annars lungt...inget nytt. Ska på låmgprommis med alla Z ikväll, tar nog kameran med mig om jag orkar. Skulle vilja ha en liiiten kamera som man kan ha med då man är ute så där och går eller jagar...D80:n är jäkligt tung att ha hängandes runt skallen då man går. =/

Nä nu ska jag fortsätta kika på tapeter. Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0