Onsdag

Folk är det roligaste som finns att sitta och titta på. Tänk att det finns lika många människoöden som det finns människor. Alla har sin egen berättelse..
Att sitta på ett fik och bara titta eller då man kör bil och möter andra i sina bilar...Vart är dom på väg? Vart har dom varit? Alla är vi på väg någonstans..

Kossorna har nu fina klövar hela högen efter 2 dagars verkning. Vissa blev nöjd, andra inte alls...


Höstigt väder är det utanför. Härligt tycker jag! Såg att vädret skulle vara si så där fram till Lördag då vi jagar...då skule det bli kalasfint & varmt..*grrrr*...Typiskt! Det blir för varmt för hundarna att jaga då...men härligt för dom som sitter på pass. Aldrig kan det vara bra för alla. =)

Zacke & Zmilla mår fint. Sussar här bredvid. Dom har inte brytt sig så mycket om att lillen försvunnit. Det var bara Zacke som hittade en leksak som Zeke haft, den luktade han på, sen tittade han på mig och puttade lite i leksaken...Man vet ju inte hur dom tänker.
Saknar lillen....



Nu ska jag gå och ta hand om filurerna på golvet..=)...kloklippning skulle inte skada..och lite mys förståss. Hoppas du har det bra!



Kommentarer
Postat av: Ingela

Finaste Jämtarna. Förstår att lillen är saknad. Kram

2009-09-23 @ 21:05:05
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: nils o gismo

Jag brukar roamig med att tuta och vinka på folk jag alldrig sättförut när jag är ute och kör . vinkar så glatt tillbaka . man riktigt ser hur dom tänker Men vem är det där .

2009-09-26 @ 14:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0