Jakthelg

Svårast i världen är att komma på rubriker till varje nytt inlägg...haha...nåja..

Zacke har verkligen kommit igång att skälla älg igen efter hela förra hösten i tystnad. Det var första jaktdagen ifjol som husse sköt en 12-taggare för Zacke och efter det har han varit helt tyst, men nu jäklar är han på G igen. Snacka om ljuv musik då han drar igång sitt skall!!! Hörbarheten på den hunden är flera flera kilometer i rätt vind...duktiga killen. Tyvärr gick vi så nära gränsen både igår och idag att det drog iväg på fel mark. Men just nu känns det som bagateller...huvudsaken är att han skäller. =) Annars har det varit en lugn och stilla helg. Blåsigt idag...

Har klippt gräset, förhoppningsvis sista gången för i år. Ska köra tvättmaskinen och plocka lite här hemma så jag slipper det imorgon då jag jobbar.

Gubbarna är ute och byter nåt i traktorn, minns inte vad det var för nåt...=/ Då det är klart hoppas jag på en pizza eller nåt. Blev sååå sugen. *ärlig* =))

Hoppas alla har det bra. Lite bilder på skall-kungen kommer förstås.

Zacke







Kommentarer
Postat av: Katarina

Kul att han skäller älg. Ja du det skulle vara kul och träffas, men hur jagar du? Själv är jag ledig på onsdag och sen är jag ledig lördag och söndag. Annars skulle jag kunna komma förbi någon kväll till veckan, jobbar inga kvällar.

2009-09-27 @ 18:35:43
Postat av: Ingela

Duktiga snygg-Zackisen :-) Ja det var ju synd med din sparkcykel, men jag köper den som finns i Kalix, Martin är på väg att hämta den nu på vägen hem :-)

2009-09-27 @ 18:36:10
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: nils o gismo

En dollar för Zacke,s tankar ( översta fotot)

2009-09-29 @ 22:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0