Tisdag

Härligt vitt och vackert ute med snön. Inte så mycket snö men ändå..=)
Dagen har rullat på som vanligt. Allt är bra med alla.
På kvällen satt jag och Jämtarna och böjde våra nackar bakåt och tittade på stjärnorna, alldeles stjärnklart ute. Tänk så liten man egentligen är...
Senare på kvällen framför TV:n hade jag 2 halva snusdosor som jag gjorde till en full. Tog den tomma och eldade upp den i pannan...tanken hann slå mig: Tänk om....det var fel dosa?
Och tänk så jä'la rätt jag hade. Det märkte jag nån timma senare...*grrrrrrrrrr*...Bara vetskapen att vara utan fick pulsen att gå upp i 450!!! Gick och la mig 21 bara för att slippa tänka på skiten...
Hej!

Kommentarer
Postat av: Monica

haha.. otur där alltså!! Det går ju inte att vara utan snus så är det ju bara! :) Fast visserligen går det, jag fixade 1 ½ år drygt, men nu är jag ju fast igen..

2009-10-21 @ 15:48:24
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Ingela

s så kan det gå!! :-)

2009-10-21 @ 16:09:48
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0