Onsdag

Idag har jag haft en ledig dag från jobbet. Vilken lyx att vara hemma en veckodag!!

Började förståss dagen med ett besök på en affär för att inhandla snus, eftersom jag eldade upp det snus som fanns kvar igår. Kände mig lugn å fin då jag fått det gjort..*S*


Sen har dagen varit hyffsat lugn den med. Har plockat här hemma, diskat, kört tvättmaskinen...
Jobbar denna vecka och hela nästa, sen går jag på vinter-tid...vilket för mig innebär jobb 3 dagar/vecka. Ska bli sååå skönt efter denna sommar att få 2 dagars ledigt per vecka. Behöver det så ini vassen mycket. Få egentid, hundtid, kompistid...*längtar*

Jämtarna ligger ute i sin hundkoja och sover, ska snart få komma in. Bara bra för deras päls att vara ute. Förra vintern hade dom så fina vinterpälsar. Och det går ju ingen nöd på dom där ute heller...vilket dom själva tycker ibland.*S*
Väntar bara på mer snö så vi får komma igång och köra drag. Zmilla behöver det, börjar bli mullig. Zacke är ju hur fit som helst efter all jakt.


Zacke


Tack för idag.

Kommentarer
Postat av: Nils o Gismo

jag snusa en gång blev alldeles vit i ansiktet o svetten rann .

Ha de bra .

2009-10-21 @ 20:22:25
Postat av: Ingela

Vilken tur att du fått dig snus :-D

2009-10-21 @ 21:44:59
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Evalena

Så du har snö? Här ä dä grått +5. Vi försöker få upp en kulvert i lagårn imorgon kommer en spolbil. Hoppas dä lossnar. Allt bra annars?

2009-10-22 @ 13:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0