Gammal

Så har man blivit ett år äldre idag....gammal tant är man snart. Åren bara springer iväg.
Fick en jaktradio i present av alla.

Tusen Tack!!! Den behöver jag verkligen. =)

Har även tillbringat dagen på IKEA. Hittade inget speciellt där, lite småkrafs bara...+ 6 st. skohorn!!!
Vem köper 6 skohorn??? Skyller på Kicki som ska ha 4 av dom till klättermusen...*S*
Sen fick jag, av alla hundratals kundvagnar, den som gnällde mest. Började med ett svagt gnyende. Tänkte att det var nån liten bäbis i nåt annat vagn först. Sen ökade det i styrka till en riktigt sur bäbis...*S*...och när alla på hela IKEA tittade på mig förstod jag att det var min jäkla kundvagn som höll konsert!!!!!! Försökte gå sakta, försökte gå snabbt (vilket inte gick på grund av folkmassan) försökte hålla upp vagnen så att gnäll-hjulet inte tog i golvet...Till slut var det bara att ge upp och le (spänt) åt alla som tittade på mig..."Ja, det är min vagn" "Hej här kommer jag med min bajs-vagn" "Jajamänsan, ni hör rätt, en gnällvagn"

*suck*

Hoppas ni haft en fin dag. Puss!

Kommentarer
Postat av: Mira

fniss Du skulle haft en skylt runt halsen som det står GLO BARA MEN GLÖM INTE ATT GRATTA MIG I DAG

När du gick på Ikea men bajs-vagnen :-D

Grattis ännu en gång gumman//Kram

2009-10-10 @ 20:15:57
Postat av: Ingela

GRATTIS :-) mkt bra present du fick! Ha en skön kväll. kram

2009-10-10 @ 20:58:30
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Kristin

Ja se skohornen behövs! Vår lilla klättermus är både snabb och påhittig och då får "omsorg" rycka in.

2009-10-10 @ 22:04:53
Postat av: Mom

Tack för en trevlig kväll. Hoppas presenten kommer till användning, Ha en skön fortsättning på helgen KRAM

2009-10-10 @ 22:25:09
Postat av: Monica

Åh, grattis!! Så du fyller också år idag! Att jag inte såg det tidigare så hade jag skrivit grattis till dig på min blogg också! :) Både syrran och svärfar fyller år idag :P

Hoppas du haft en bra dag!!

Kram!

2009-10-11 @ 19:39:51
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Tommy

Grattis i efterskott :-) Rolig Ikea historia :-)

2009-10-18 @ 13:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0