Måndag och snö!!

Så äntligen kom snön!! Har snöat hela dagen och jag känner mig lugn med det. Ljusare och finare ute. Kan förbereda spark & Jämtar på nya drag-äventyr, känns Juligare och mysigare.

Idag har jag bakat hela förmiddagen. Vanliga bullar och vanliga bullar med lusse-smak. Blev bra bägge varianterna. Gillar inte att baka alls, men ibland får man sånna där små ryck och gör det ialla fall.

Suddig bull-bild


Och suddig bild på min nya lykta


Och suddigt värre...en Zacke som skakar snön av kroppen. Jo'rå, det är han...


Lugn helg och en lugn pågående vecka...sen blir det äta för hela slanten nästa helg då vi har ett Julbord både Lördag & Söndag. *urk*
Tacksam är jag förståss över inbjudningarna, men det känns lite mycket. Får väl äta lite bara...så man fortfarande är sugen på Julafton. =)

Hej % kram på dig!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åååhhh! Kan du inte skicka lite "bak-energi" till mig! Känner ingen inspiration what so ever.... möjligtvis blir det pepparkaksbak närmare jul, men allt finns ju att köpa så jag behöver inte vara orolig / Kram!

2009-11-30 @ 18:34:14
Postat av: Ingela

Gott med bakat :-) Vi hade det jättebra i sthlm och alla julklappar är avklarade!! Såååå skönt!! :-) Hoppas du får en bra vecka! Så härlig nu när det kommer snö!! Kram

2009-11-30 @ 19:07:31
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Josefine, Malte, Cilla o Fajjo

Vilen mysig sida jag hittade nu då. Det är absolut inte sista gången jag besöker din blogg.



Två härliga hundar också... dessutom av rätt ras ;) hihi. Är själv uppvuxen med jämthundar och nu äger vi två stycken :)

//Josefine m. hundar!

2009-12-01 @ 14:23:15
URL: http://www.hundgodis.bloggagratis.se
Postat av: Tove

Säker på att det inte var en varg? du kanske tog fel?

2009-12-08 @ 14:29:23
URL: http://pointer.hembygge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0