Måndag och återblick

En ledig dag där egentligen inget särskilt har hänt. Grått och trist regnväder däremot. Därför blir det en återblick i bilder idag...från första hösten i kojan. Kul att minnas tillbaka på hur vi fick allt att funka och hur bra det gick.





Zacke som jagar


Zacke


Zacke


Zacke


Zacke


Zacke


Zmilla var oxå ut nån sväng


Zmilla


Så här fnittrig blir man av att jaga..Zmilla förståss..


Jag och Jämtar


Närmaste byn från högsta berget


Zacke


Zmilla


Ett eftersök som gick bra..Zacke så klart..=)


Allra första snön i kojan


Toppfågel


Jag & kompis..


Husse hjälper hundar med selarna....


...eftersom jag envisas och ska köra drag då det är -17 i kojan..




Ett år i kojan går lika fort som ett perfekt drag...Ha det bra. Kram!


Kommentarer
Postat av: Nils o Gismo

Toppfåglar ? Nu måste jag googla igen .

2009-11-16 @ 17:40:53
Postat av: Ingela

Sååååå härliga fina bilder!!! Ha det bra! Kram

2009-11-16 @ 19:48:12
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Mira

Ja ni har verkligen gjort ett topp jobb med att bygga den där kojan tummen upp

2009-11-17 @ 10:06:34
Postat av: Mom

Tummen upp sör dom fina bilderna jag blir aldrig less.KRAM

2009-11-18 @ 12:55:01
Postat av: Åsa

Underbart se till gonattet .Luve it

2009-11-18 @ 23:58:26
URL: http://www.nogg.se/DruttenoJena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0