Lördag och snö!

Äntligen kommer det vitt, vitt...och tar bort allt grått. Snön är väldigt välkommen för min del. Och för Jämtarnas oxå, det betyder ju drag!!!

Ikväll äter vi ute på Golden, bjuder pappa då det är Fars Dag imorgon. Hoppas han tycker att det blir bra. Det tycker då jag..*S*...4 små rätter, here I come!! Ska svälta hela dagen för dom där friterade sakerna..hehe...

Annars lugnt.

Zackes funderingar i snön...:


"Vad är det som kommer på min skalle...?"


"Åååhh, det kommer snö"


"Undra vad Zmilla gör?"


"Hon halkade i snön..hahaahah!!!"


"Gjorde jag väl inte"


Nu sista perioden hockey..hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Monkan

Vilka härliga kort=)

Visst är det underbart att snön äntligen ahr kommit =)

2009-11-07 @ 14:46:16
URL: http://vorstehfnatt.blogg.se/
Postat av: Ingela

Mysiga kort på snygga vovvsen :-)

2009-11-08 @ 09:22:40
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Mom

Vilka mysisar Tack för igår toppen Det gör vi snart om ELLER?

2009-11-08 @ 11:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0