Varmaste dagen

+30 grader idag...och blåsigt mot eftermiddan. Parasollet lyfte och tog med sig cement-klumpen den sitter fast i, flyttade sig 1.5 dm. Klumpen väger väl 50 kg. Såg då jag passerade ett fönster här inne...Vad i hela..??? Då var parasollet på väg nån annanstans...hehe...gick bra.

Idag har jag klippt gräset för första ggn i år. Putsat alla fönster oxå....sen var den dagen slut. =) Det tar tid allt man gör...

Igår kväll körde vi fyrhjuling hela kvällen med veterinärs-grannen...kul att visa honom runt.

Nu soffan + TV. Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja du det blåster verkligen omkring saker igår! Oj vilken vind om den lyfte parasollet med klump!!

2009-06-01 @ 07:16:52
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Åsa

Grattis till superfina båten...åhhh jag blir bara alltid så längtansfull då jag läser här .Mina rötter vaknar tror jag.PITEPALT slurp kramis

2009-06-03 @ 00:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0