Storm

Ledig idag.
Snacka om stormvindar det har varit här idag...kollade nu på eftermiddagen på den nya altanen, där låg grus från infarten som blåst upp...och då snackar vi 3dm upp!!
Nu har solen kommit fram och det är varmare. Pratades om upp till +30 i helgen...jihaa!! Hoppas man inte sitter i bilen då...=/

Haft ont i skallen hela dagen...försökte bota med kaffe på förmiddan, men fixade mig ett rävgift som hette duga som fick hövvet att nästan explodera...fattar inte vad som hände. *asg*....Men jag lever och skallen sitter där den ska. =)

Jämtisarna har inte fått mycket gjort dom heller...slöa rackare som inte tar sig för nåt..hehe...Ska fix iordning cykeln så vi kommer igång med konditionsträningen igen, har ju haft lite paus med den sen i vintras då vi kört mycket drag.



Saknar vintern & draget....

Pratade med en kille idag, en riktig jaktkille....han tyckte oxå att det var lite björnrapporter i omlopp. Kanske det inte är så mycket som det varit senste åren?? Jag ser inte en promille av spår och dyl. mot det jag sett ifjol till exempel. Konstigt tycker jag....

Snart kommer grabbarna från veckojobbet...jag ska skaka liv i Jämtarna innan dess, hade tänkt klippa klor och borsta lite. Dammsugaren går varm för tillfället om dagarna...=( Spela roll, det är ju självvalt. =)

Zacke med klöv...

Zmilla med klöv...

Tack Mira för att du alltid får mig att skratta ihjäl mig....

Hejsvejs!!

Kommentarer
Postat av: Mira

Pözz på dig :-D

2009-05-28 @ 22:54:18
Postat av: Ingela

Kaffet hade jag inte velat smaka! asg Hoppas ni får en härlig helg!! Kram

2009-05-29 @ 09:02:53
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0