Onsdag

Jobb idag....

Satt och läste tidningen & hamnade på sidan med annonser. Snabbkollade lite och fastnade på en annons där det stod: ...."lånad mail, ring för info"... Men Hallå!! Är inte det där hur gammalt som helst?? Ja jag vet att kanske inte alla har dator men ändå...Då är det väl bättre att skriva..."Ring eller bli utan" eller nåt i den stilen...Inte vet jag, men lånade mailadresser går jag inte på till 100%.

Lyssnat på TV & radio mycket och blir galen då folk inte kan prata!! Eller är det trendigt att inte kunna svenska?

Ordentligt -- inte OrdenKLIGT
Program --inte POgram
Egentligen --inte EgenKLIGEN

Orkar inte komma på nåt mer....

Mulet och grått. Kossorna mår bra. Jämtarna mår bra. Ingen nalle i sikte...Nu ska jag hoppa ner i soffan!! Kram!

Söt-Zacke med ful-socka..

Kommentarer
Postat av: Ingela

Håller fullständigt med om svenskan!!!

2009-05-13 @ 20:06:12
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Mom

Ja du jag reagerar på samma sätt det låter så "nördigt" Kram

2009-05-14 @ 00:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0