Ny båt

Hämtning av ny båt gick super.
Startade hemifrån 14.20 och var framme i Gävle 22.30. Stannade enbart för mat & kissepaus för samtliga passagerare. Jämtarna är gudomliga att ha med sig. Ligger och sover 99% av tiden...kikar på omgivningen 1% av tiden. Får nästan tjata med dom för att dom ska lämna bilen...=)



Båten var precis som vi tänkt oss....den kommer att kännas som ett skepp jämfört med den vi redan har. *S*
Stack från Gävle 23.30...körde i skift till kl. 5.30 då var det nog...ingen av oss orkade mer. Backade in hela ekipaget på en smal skogbilväg...jodå, det var jag som backade....sitter inte fast då det gäller sånt....somnade och sov till 7.00.
Då var vi som nya människor igen och körde hela vägen hem.

Här har jag backat in för en power-nap!


Zacke gör nåt...konstigt framför båten...ler? Försöker komma undan?


Min Fård är en raggar-fård...


Och två små maskotar har jag oxå...har varsin betydelse för mig
dom där två snyggingarna.


Båt hemma på gården


Riktigt sköna stolar som blir bra både till fiske & solning


Nu blir det efterlängtad middag...Pite-palt!!! Som efterrätt gör jag smulpaj m hallon + grädde.
Solen steker och imorgon skulle det bli "värre"...Hejsvejs!!!

Kommentarer
Postat av: Mira

wow Nu ska det fiskas STORA firrar ser jag :-D Så töta dina maskotar är :-D

2009-05-30 @ 16:44:56
Postat av: Mira

Visade gubben bilderna du lagt in nu och han säger, Det är sommar där uppe nu då ???? asg

2009-05-30 @ 16:51:30
Postat av: Ingela

Fiiin båt! Den kommer ni ha väldigt härliga dagar i :-) Hoppas ni får en fortsatt toppenhelg! Kram

2009-05-30 @ 20:29:41
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: nils o gismo

Det är 1800 kr i böter om man kör utan wunderbaun .

2009-05-30 @ 20:52:34
Postat av: Christian Kellgren

Ingen båt!!! Ett fartyg till fisket av valar :).

Nejdå skojja bara:) en nice och fin båt, hoppas lyckan i fisket också håller i sig.

Annars där uppe då?Här har det haglat och regnat omvart annat.

Men helgen vart fin då mellandottern konfirmerade sig.

Mvh Christian.

2009-06-03 @ 23:13:21
URL: http://www.teamkellgren.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0