Långledigt

Ledig fyra dagar från och med...NU!! =) Härligt värre...

Händer inte så mycket här förrutom att man jobbar och fiskar. Ska iväg ikväll och fiska till midnatt om det så behövs..hehe...

Igår smet Zmilla, hoppade över grinden som inte är lika hög som resten av inhägnaden. Blev upphämtad av husse en bit bort bara och det gick...BRA!!! Jippieyy!!!!! Min lilla tjej...=)
Hade det varit för någon månad sedan så hade hon bara flytt i panik, men nu gick det bra att komma till bilen. Med andra ord så har min envisa träning med henne funkat. Hon är bara så cool den hunden...=)


Zöta Zmilla

Kossorna har fått sina klövar verkade inför sommaren. Faxis så var dom fina under sina fötter...brukar vara värre än så. Skönt att det är gjort...=)

Nu fiske....Hörs!! Kram!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Härligt med långledigt och fiske :-) hoppas du får gott om fisk! Duktiga Zmilla! Kul när träning ger bra resultat! Kram

2009-05-20 @ 19:08:51
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vilka härliga och grymt fina jämthundar! Dom verkar verkligen må bra, leva livet. En jämthund som tränar lydnad det har jag aldrig stött på tidigare, och en om apporterar. Vi har själv jämthund men han jagas det bara älg med sen har jag en Golden som jag tränar och tävlar med i Lydnad och apportering! :) Lycka till min dina fina hundar! :)

2009-05-23 @ 23:58:42
URL: http://www.maltem.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0