Fredag

Fredag och ledig dag.
Började morgonen hos frissan, det var ett lååångt tag sedan jag var dit sist...är väl inte så brydd antar jag. Men det blev bra. =)
Handlade mat för helgen och åkte hem. Skyndade att plocka ur bilen lite saker, för idag skulle den besiktigas.
Var inte direkt orolig och det behövde jag inte heller, för den gick igenom galant. =) Så nu går Jämthunds-Fården ett år till..=)


Hemma igen så blev det 1 timmas vila. Skönt.
Sen började jag dammsuga & baka & stryka sommargardiner...på samma gång nästan. Gick bra det med.
Strök gardinerna med en finsk techno-radio-kanal på högsta volym. Musiken var as-grym...men han som pratade...Sorry my sis Tina in Finland, du har rätt....Finska är inte ett språk, det är ett läte. *ASG* Nåja, det är iaf mer musik än prat.

Tack för idag!

Kommentarer
Postat av: Mira/jetset

Hrmmm ha en skön helg.

Mvh Finskan :-D

2009-05-08 @ 18:49:33
Postat av: Ingela

Vad mkt du hunnit med idag :-) Hoppas ni får en härlig helg! Kram

2009-05-08 @ 18:51:38
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Tommy Ruthström

2009-05-09 @ 11:11:48
Postat av: Tommy Ruthström

Hej hej :-)



Nu har jag hittat till den fina blogg. Jag har dock inte läsat allt men det jag läst var kul. Hur är det med er då?



Jag har min egen sida (dock ej så uppdaterad men ändå) www.sormenvagen.se



2009-05-09 @ 11:14:33
URL: http://www.sormenvagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0