Slö

Idag har jag nästan bara varit slö. Har ont bakom en skuldra och det är inte helt lätt att vara alert och glad då man har ont...
Hur som helst så gjorde jag inget alls på förmiddan, såg en jädrans massa skit på TV..haha!
Sen tog jag mig i kragen och åkte till Dollarstore där jag inhandlade saker till kojan. Vaxduk, kuddar, hårborste, papptallrikar och lite annat som kan vara bra att ha.
Efter handlingsrundan värmde jag min onda axel i ett solarium och sedan hälsade jag på mams å paps som snabbast. Fick en dos skvallertidningar. Tack för dom!!

Väl hemma så bar jag in en massa ved. Gjorde upp eld och nu sitter jag här...
Ska se lite TV och sen packa lite saker för imorgon då jag å Jämtisarna drar själva till kojan. Ska bli skönt att vara där över dagen bara vi...=)
Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas värken försvinner snart. Ha en underbar dag i kojan :-) Kram

2009-04-01 @ 10:04:32
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0