Ny vecka

Idag finns inte mycket att blogga om. Har jobbat med kossorna och det är väl det enda vettiga som hänt idag. =)
En äldre byggnad har brunnit ner idag utanför Piteå, där fanns för tillfället ett café & matställe.
Världens godaste fika hade dom där.
Två personer blev rökskadade & en stackars hund brann inne. Gu va hemskt att veta att ens hund brunnit inne, tänk vilken död!! Vilken panik...=´(

Själv har jag två glade Jämtar som just fått komma in, dom har legat ute hela dagen.
Solen kom fram på eftermiddagen och det har droppat härligt från alla tak.
Imorgon skulle det bli kanonväder...och jag är ledig!! Så det blir väl en utedag med hundarna förståss. =)

Nu blir det middag & sen Familjen Annorlunda & Spårlöst...fast jag tycker inte Spårlöst är så jättebra egentligen...=/

Hoppas alla har det bra & lämna gärna ett avtryck innan du går. Kram!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Trist med cafeet och stackars hund! :-( Fina jämtarna! Ha en skön kväll. Och en härlig ledig dag imorgon :-) Kram

2009-03-16 @ 18:57:52
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Åsa

Äntligen igen.NÄSTA TÅRÖGD över backläsning av vyer o min känsla jag ropa till mig gubben men tror ej han har samma norrländska feeling jag har .Ja det var fint säger han hahaha.



Hur som så hemskt med branden o hunden osv usch kramis

2009-03-16 @ 23:07:13
Postat av: Mira & Texas/Dexter :-D

Fy så hemskt med hunden,vill inte ens tänka på det :(

2009-03-16 @ 23:33:00
Postat av: Mom

Kul med "snabb träffen" i kväll alltid något har köpt gummi stroppar till jämtarnas pulka, hoppas vi ses i morron Kram

2009-03-17 @ 00:00:18
Postat av: Monkan

Hoppas du får en härlig ledig dag i dag:) Här har vi då redan jättefint väder, solen skiner:)

2009-03-17 @ 07:10:36
URL: http://vorstehfnatt.blogg.se/
Postat av: Kicki

Åh vad ni ser ut att ha haft det härligt de senaste dagarna! Underbart!!!

2009-03-17 @ 08:59:20
URL: http://www.kickestina.se
Postat av: Evalena Evstrand-Andersson

här har det vart plus 8 fast det har blåst lite surt. dä måste va hemskt att ens husdjur brinner inne. ha dä gött kram

2009-03-17 @ 19:30:13
URL: http://evstrand-andersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0