Lugn dag

Söndag och allt känns lugnt.
På förmiddagen fotade jag alla rum i huset + bak o framsidan på utsidan av huset.
Ska ha husvisning med min Finska sis i veckan!!! Kul idé..=) På så sätt blev det även städat imorse..haha!!

Sen drog jag, gubben & Jämtarna ut på en prommis på berget. Tog 4.2 km prommisen...jätteskönt fast det blåste en del. Inga älgar såg vi idag, men Zacke visade ändå att dom var i närheten så han fick vara i koppel och det är han sur över fortfarande...hehe...

Snart är kaffehörnan klar ute i garaget. Blir jättefint. Och det blir kul sen till våren & sommaren då allt folk kommer.

Detta var allt jag hade att berätta för idag. Kram på dig!


Zacke


Lite höjdskillnad på dom två...=)


Zacke rullar som han alltid gör. Världens smartaste sätt att camouflera
sin doft!!


Zmilla & Zacke...här var det älgspår!!


Zmilla & Zacke...nöjda efter promenaden.


Kaffehörnan i garaget. Fint va???

Kommentarer
Postat av: Jörgen Råberg

Ni har finare kaffehörna i garaget än vad jag har i min bostad...He, he, men jättefin är den. Är det där vi sitter då jag kommer å hälsar på?? Eller kanske är det så att Robban och jag smyger dit och delar ett helrör...!

2009-03-08 @ 15:36:13
Postat av: Jörgen Råberg

Gör ett nytt försök att skriva..vet inte vart det förra blev av, Jo jag skrev bla det att kaffehörnan i erat garage är jättefint, he, he, ett ställe för mig och robban att dela ett helrör på. Nu när jag kanske kommer mig för att dra uppåt landet nån gång.

kramen

2009-03-08 @ 15:43:27
Postat av: Ingela

Mkt fin kaffehörna!! :-) "Våra" 5 älgar här verkar ha dragit nånstans då vi inte sett till dem på hela veckan nu och inga färska spår efter dem.

Hoppas ni har en skön kväll. Kram

2009-03-08 @ 18:35:03
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: carina jonsson

Inte illa,där skulle jag kunna tänka mig att sitta och inta en mugg kaffe haha och KANSKE ett helrör också ( som Jörgen skrev).beror ju på VAD som finns i flaskan i så fall haha.Kramar om .Carina "svartängel"

2009-03-08 @ 19:49:34
URL: http://www.svartangel.zoomin.se
Postat av: Mom

Kaffehörnan blev ju kanon Kommer gärna och tar en kaffe där eller så delar du och jag.......nä nä

Vi hörs

2009-03-08 @ 22:41:18
Postat av: Monkan

Vilken underbar dag ni verkar ha haft:)Vilken fin kaffehörna:)

2009-03-09 @ 00:06:10
URL: http://vorstehfnatt.blogg.se/
Postat av: Mira

Husvisning??? Ska ni sälja/flytta??

Kaffehörnan blir nice (Tummen upp):-D

2009-03-09 @ 14:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0