Ledig

Idag har jag varit ledig. Skönt!
Varit till stan och gjort lite ärenden. Köpte en barnpulka åt Jämtarna som dom ska få dra saker i då vi far till kojan...bra för då slipper jag bära allt. Det är numera en bit att gå dit..Pulkan ser ut som en mindre rymdfarkost och är lila. Inte så höga kanter hade den så vi får väl se hur mycket som hinner trilla av innan vi är framme. =)

Har städat lite, bakat, diskat och plockat undan. Tänk att det alltid finns att göra?
Särskilt golven som det alltid finns hår på och en massa skräp från veden man bär in..Man är sysselsatt med andra ord. =)

Tänk att man kan hitta vem som helst på Internet!! *förvånad*
Och tänk att en bild kan rymma tusen minnen...

Ikväll har jag & my sis haft husvisning för varandra. Vi har alltså fotat hemma hos oss själva och sedan visat den andra. Jättekul att se hur hon bor. =)

Nu ska jag hoppa ner i soffan. Kram!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Låter som en bra dag för dig :-) Hoppas det går bra imorgon när du & jämtarna drar till kojan!

2009-03-10 @ 19:42:17
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Mom

Hoppas det blir fint väder när ni ska till kojan

Kul med husvisning på internet.

Vi hörs

2009-03-10 @ 23:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0