Ledig dag

Idag har jag varit ledig och det var skönt. Hade sånna visioner att kliva upp tidigt och fara med Jämtarna men inte det...
Sängen och Herr täcke var så varmt & skönt att jag låg kvar en stund till.
Klev upp 8.30 istället och tyckte det var världens lyx att jag fått ligga så pass länge, jag är ju van att ha arbetat klart vid den tiden..nästan. =)

Var på långprommis med Jämtarna och det var skönt. Blåste och kom några små hårda snökorn dock..
Massa fäska älgspår gjorde att Jämtarna sa: Jiipii!! Jag sa: Nej!
Jämtarna sa: Vaddå då???
Jag sa: *suck*
Jag vann nog till slut. Visst får dom sniffa i älgspåren, det är ju lixom det dom är gjorda för, men då dom går kopplade ska dom inte slita armen ur led bara för att komma dit dom vill. Måste säga att dom hajjar rätt bra fast det är ju sura miner förståss..hehee...

Inatt drömde jag en underlig dröm. Befann mig i det hus som jag alltid drömmer om när jag drömmer om hus. Ett hus som till hälften är snyggt, modernt och fräsch...den andra halvan är mörk, smutsig & farlig.
Har bara varit i den nya sidan än så länge. Vet hur jag ska ta mig till den andra sidan men hinner aldrig dit förrän jag vaknar upp...kanske det inte är meningen att jag ska se vad där är???

Inatt fanns jag där i huset med goda vänner. Det pratades och var mycket trevligt.
Vi pratade hund och jakt. Åt god mat.
Plötsligt var vi på utsidan av huset och då var det inte alls samma hus, utan ett hus som tillhört en släkting.
Där fotograferade jag blå och rosa fiskar som svävade ovanför vattenytan tillsammans med ett gäng barn.

Igår frågade jag de 3 en fråga och svaret visste jag direkt var positivt då jag såg släktingens hus. Så nu vet jag vad jag ska göra längre fram och det är att boka en tid hos mediumet, nu fick jag mitt klartecken.

Har varit hos föräldrarna och bjudit på palt. Det var kanongott!!! =)

SMS:at med min tvillingsjäl i annat land. Tänk att man kan träffas hur som helt...man vet inte vem den andra är, men man vet ändå exakt hur den andra tänker. Det är coolt.
Kram på dig sis!!!

Nu blir det TV och sen sova. Upp med tuppen imorrn för att äka till donnorna i lagårn.
Hoppas din kväll är lugn & skön. Kram!

Kommentarer
Postat av: Mira

mmm låter spännande det där med huset.

Vem vet du kanske har ett hus att ärva i framtiden som måste renoveras ordentligt på den mörka smutsiga farliga sidan :-D

2009-03-03 @ 20:28:21
Postat av: Mom

Alltid lika roligt att läsa din blogg

Tack för maten

KRAM

2009-03-03 @ 21:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0