Jobb

Som sagt...jobbat idag. Allt har gått bra fram till sista halvtimman då en kossa fläkt sig och fick avlivas akut.
Från frisk till död på 5 minuter...så kan det gå.

Mulet och grått idag.
Finns inte så mycket att berätta annars.
Ledig Tisdag & Onsdag...så Onsdag tar jag Jämtarna och drar till kojan. Ska fixa lite där så det är fint till påsk. =)
Verkade bli hyffsat väder då oxå.
Imorgon blir det nog lugnt, en långprommis med dom små och sen vet jag inte riktigt. Hittar säkert på nåt att göra skulle jag tro. =)

Nu ska jag skynda ut med hundarna och sen se TV. Halv 8 hos mig & Familjen Annorlunda. Hyffsade program.

Hoppas du har det bra där du är. Kram!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Livet kan verkligen ändras fort och drastiskt. Min mamma & styvpappas Jämte Farkas har hjärnhinneinflammation och har varit jättedålig men är nu tack och lov på bättringsvägen som det ser ut. Hoppas du och hundarna får härliga dagar när du är ledig :-) Kram

2009-03-30 @ 20:23:28
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0