Härlig dag

Vaknade tidigt även idag. Hade inte det minsta bråttom att göra något alls. Gjorde en eld i pannan och åt frukost i lugn och ro. Jämtarna slöa även dom.
Kollade lite TV och plockade lite här hemma.
Gubben sjuk i vanlig förkylning så han har legat på soffan och vilat.

Tänkte köra en dragsväng med hundarna men ändrade mig och tog en prommis på eftermiddagen istället. Skönt att få röra på sig istället för att bara stå och hålla i sig..haha!
Jämtarna var nöjda med det beslutet dom oxå.

Ska snart ta tag i middagen. Köttfärssås & spagetti. Och som i reklamen..."vilken dag är din Dolmio-dag"...
Ja den är banne mig idag för det blir en Dolmio-köttfärssås idag. =)

Här kommer härliga bilder från dagen. Trevlig Söndag. Kram!!





Zacke


Zmilla


Snö-nos-Zmilla


Zacke








Finns mycket att kika efter tyckte Jämtarna. Snälla & lydiga har dom varit. Zacke lös som alltid. Zmilla i koppel annars skulle det bara säga Pang! så var hon borta. Ändå känns det som att hon blivit mycket bättre. Men med tanke på vart hon tillbringat sina 3 första år...tjaaa, då skulle jag oxå springa som en dåre om jag


Kommentarer
Postat av: Mom

Härliga bilder på vackra hundar och vacker natur

2009-03-01 @ 17:17:34
Postat av: Ingela

Tack! :-) Fina härliga bilder du har!! Ha en skön kväll.

2009-03-01 @ 18:17:21
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: mira

Super bilder :-D (Tummen upp)

2009-03-01 @ 22:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0