En vanlig Onsdag

En helt vanlig Onsdag i lagårn.
Mjölkat, skrapat, utfodrat och tagit hand om. Inget ovanligt eller speciellt idag.
Solen var framme under dagen men nu kommer det in moln och blåser på rätt bra där ute.
Har gjort upp eld som dundrar på inne i pannan. Duschat varmt och gjort ansiktsbehandling. Blev mjuk som en Jämthunds-ljumske efteråt. =)

Längtar till hösten då min "syster" Tina kommer. Funderar på vad vi ska hitta på för roliga saker. Förmodligen kommer vi inte att hinna allt vi vill. =) En tokig svensk & en tokig finsk....=)

Jämtarna har legat ute och sovit & solat idag.
Jag hoppade in i ett solarium igår. Måste börja få lite färg känner jag. Man känner sig piggare & fräschare med lite färg tycker jag.

Tänker på dig J, vännen...allt hemskt & tragiskt som händer hos er. Önskar jag kunde göra mer än att bara sitta här!!
Hoppas det vänder snart och att alla blir glada och får må bra! Kram till er!

Ikväll ser jag "Det okända"...hoppas det är Terry Evans, han är så bra!!
Sen ser jag nog Nyheterna & Vädret...vill gärna veta vad det blir för väder på Fredag. Är ledig då så det kanske blir upp till jaktkojan. Bara till på Lördag...måste hinna vara hemma oxå & jaga dammet som finns överallt!! *rys*

Tack för att du tittade in. Kram!

Kommentarer
Postat av: Mira

Det va riktigt bra avsnitt i det okända denna gång tummen upp

Härliga bilder på vovvarna :-D hon ser bra finurlig ut på bilden lillfröken :-D

2009-03-19 @ 17:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0