Länge sen...

Oj...länge sen jag skrev nåt...tiden bara rusar iväg känns det som. Jobbar och jobbar....och fixar och donar här hemma. Känns som att jag aldrig sover....fast det gör jag ju. =)

Kanonväder har det varit senaste dagarna...fast idag kom åska som hette duga. Shit vad det small. 2 riktiga blixtar hann jag se. Zmilla är lite skraj då det smäller, inte gevärsskott, men åska. Satte mig ute på vår inglasade bro och tittade ut. Zacke låg bara och mådde gott mot mitt ben & Zmilla agerade halsduk åt mig. Gick bättre efter ett tag då hon även insåg hur lugn Zacke var.
Har aldrig i hela mitt hundliv haft en åsk eller smällrädd hund. Dom hundar som varit berörda är hundar jag tagit som vuxna...beror mkt på vad man gör det till anser jag.
Mina hundar sitter med mig och tittar på blixtarna...eller följer ut nyårsafton och kikar på raketer...har aldrig gjort nåt väsen av det. Bara hoppas Zmilla blir bättre...fast hon är ju inte så rädd att hon kryper ur skinnet, så det kanske fixar sig. =)

Nya grannarna har installerat sig. Dom verkar trevliga.

Tjaa, det var allt för nu. Hej!!

Kommentarer
Postat av: nils o gismo

tror Björn står bakom träden .

2009-06-24 @ 12:51:46
Postat av: Tommy

Ser riktigt härligt ut :-)

2009-06-24 @ 21:53:01
Postat av: Mira

Vinkar tebax te fiskare kä**ingen :-D Tror nog jag är lite avis,har lixom inte fått tummen ur rö*a ännu och sjösatt båten suck*

Men det kommer :-D

Kramen

2009-06-25 @ 15:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0