Kossor på bild

Hade ju lovat att sätta in lite ko-bilder för omväxling...så det är väl bäst att hålla löftet..=)
Allt lugnt annars här. Sol förmiddag & mulet eftermiddag. Kram!

Bilderna är tagna med mobilen, så kvaliten är därefter, tyvärr...


Här ger jag den nyfödda kalven mat.

En kvigkalv var det och hon åt jätteduktigt.

Somnade sedan sött med "skön" huvudkudde...=)

Sötis...

Kalvar som är lite äldre

Oj, vi är med på bild!!!

Sussar...

Dom ligger ju gärna flera ihop och sover...

Några av Donnorna i gr. 3

Snälla, fina 2415...poserar gärna. =)

En av de nya kvigorna som snart ska kalva in.

Zzzzzzz....

Här är Korven!!! *S*...säger inte mer om det.

Me and Mu. Nyfikna 359 håller på att glo ihjäl sig på mobilen..*S*...

Tack för idag. See ya!! Kram!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tror vi är söstrar i ett annat liv.Den porslinsblomman ser ut EXAKT som min bara det att jag vårdar den inte så bra längre men den blommar i detta NU med exakt samma blommor.Fick ett skott av en tant när jag jobba i hemtjänsten 1988..helt otroligt.Ska nog vattna den nu bra för den kom på tal.Flisan såg alla kossbilderna o sa sen VAR DET INTE SNÖ DÄR NYSS...(Haglet) kramen

2009-06-10 @ 20:04:00
URL: http://www.nogg.se/DruttenoJena
Postat av: Ingela

Söööta kalvarna!! Och fina kossorna :-)

2009-06-10 @ 21:01:58
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Mira

Åååå kossorna så fiina :) Jag skulle nog gärna vilja ha fjällkor i framtiden :-D Dom e ju lite mindre :)

2009-06-10 @ 21:42:42
Postat av: Mom

Jätte fina bilder på Kossorna och Kalvarna dom är fina men finast på bild Ha Ha (sa en fegis)

2009-06-10 @ 23:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0